Πολιτική Επιστροφών
Το koxlias.gr παρέχει τη δυνατότητα επιστροφής στις 2 παρακάτω περιπτώσεις:
1. Πώληση λανθασμένου προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του koxlias.gr.
2. Αποστολή προϊόντος κακής ή/και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του koxlias.gr.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο καταναλωτής μπορεί να επιστέψει το προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγραφα παραλαβής. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις απαιτήσεις, το koxlias.gr μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.
Εφ’ όσον καλυφθούν οι παραπάνω προϋποθέσεις, η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή και ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό υπόλοιπο ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων της επιλογής του από το koxlias.gr, είτε να λάβει πίσω το αντίτιμο με τον ίδιο τρόπο που εξοφλήθει η παραγγελία. Στην περίπτωση που η αγορά είχε γίνει μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας τότε θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής, αντίστοιχη πίστωση της κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.
Εάν πρόκειται για επαναποστολή παραγγελίας λόγω ελαττώματος ή κακής κατάστασης, παραλαμβάνουμε μέσω εταιρίας courier το προϊόν προς επιστροφή από το χώρο του καταναλωτή δωρεάν, καθώς το κόστος επιστροφής επιβαρύνει το koxlias.gr
Σε άλλη περίπτωση επιστροφή προϊόντων, ο αγοραστής επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το koxlias.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ένας καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να απορρίψει το αίτημα επιστροφής ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.